למדנו היום כיצד פותרים משוואה עם שורש: מבודדים את השורש בצד אחד של המשוואה, ואז מעלים בריבוע את שני צידי המשוואה.
עוד למדנו כיצד גוזרים שורש.
החומר למבין שיתקיים בשישי הקרוב ה- 15 בינואר 2016 יכלול את כל החומר שלמדנו עד היום, לא כולל פונקציית שורש. ייתכן שתהיה בחירה של 4 שאלות מתוך 5 או 6 שאלות. בפירוט:
סרטון מ-yschool בנושא פונקציית שורש:
עבודת כיתה / תרגול בית:
עוד למדנו כיצד גוזרים שורש.
החומר למבין שיתקיים בשישי הקרוב ה- 15 בינואר 2016 יכלול את כל החומר שלמדנו עד היום, לא כולל פונקציית שורש. ייתכן שתהיה בחירה של 4 שאלות מתוך 5 או 6 שאלות. בפירוט:
- שאלות מילוליות בנושא קניה ומכירה עם אחוזים.
- הנדסה אנליטית בנושא מעגל שלמדנו השנה ומרובעים כפי שנלמד בשנה שעברה.
- חשבון דיפרנציאלי:
- חקירה של פונקציית פולינום ("רגילה", ללא שורשים או מכנים).
- חקירה של פונקציית רציונאלית (פונקציית מנה), כולל אסימפטוטה אנכית ואופקית.
- ייתכן שתתבקשו למצוא פרמטרים.
- תדרשו לשרטט את הפונקציות בתום החקירה.
סרטון מ-yschool בנושא פונקציית שורש:
עבודת כיתה / תרגול בית:
- פתרון משוואה עם שורשים, עמ' 495 תר': 4, 5, 7, 12, 13, 14, 20, 21, 22, 29, 31, 33.
- נגזרת של פונקציית שורש, עמ' 479 תר': 1, 2, 5, 7, 8, 9, 10, 12.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה